Jesteś tutaj

Witaj Podróżniku!

LaRPG

            Zapewne poszukujesz jakieś okazji do zdobycia chwały oraz uznania, a co za tym idzie także...bogactwa. Bardzo dobrze trafiłeś mój drogi towarzyszu, azaliż  mamy dla Ciebie ofertę godną uwagi. Nie martw się, nie proponujemy Ci jakieś tam zabawy w zabijanie potworów, brania udziału w meczu quidditcha czy niebezpiecznej wędrówce po Śródziemiu z pierścieniem u boku. Przybądź na naszego LaRPG-a (Life-action Role Playing Game) i przeżyj historię, którą sam ukształtujesz. Bądź postacią, jaką sobie wymarzysz i stwórz własną opowieść na miarę bohaterów z legend - nie ważne czy to złych czy dobrych. Będą na Ciebie czekały wyzwania, decyzje oraz taka zabawa, że nawet strzała utkwiona w kolanie nie będzie w stanie Cię powstrzymać.

            Zanurz się w świecie średniowiecznego fantasy i daj się porwać przygodzie.

 

Kto wie, może nasz świat potrzebuje właśnie Ciebie?

 

            Samo wydarzenie odbędzie się 30 października natomiast zapisy rozpoczną się od 2 października.

 

 

 

 

Regulamin ,,LARP-ów w Szybinie”

w Z.S. im. Wł. Szybińskiego w Cieszynie

 

 

  1. ,,Larpy” są imprezą szkolną organizowaną przez grupę uczniów (Drużynę Larpowiczów dowodzoną przez Paulinę Piechaczek, Martynę Lanc oraz Gabrielę Drzewiecką) za zgodą dyrekcji. Podczas imprezy wszystkich obowiązują akty prawne ZS im. W. Szybińskiego. Impreza jest formą szkolnej gry integracyjno-edukacyjnej.
  2. Obowiązkiem uczestnika jest podążanie za fabułą rozgrywki i angażowanie się w wirtualną akcję kolejnych scen i etapów gry.
  3. Impreza odbywa się w poniedziałek 30 października w godzinach od 9:00 do 17:00.
  4. Uczestnicy gry będą przemieszczać się w grupie liczącej do 27osób (max.3osoby z tej samej klasy w jednej rozgrywce). Jedna rozgrywka będzie trwać ok. 90 min.
  5. Gracz nie może brać udziału w rozgrywce, jeśli w jej trakcie ma zapowiedziany sprawdzian bądź kartkówkę.
  6. Gracz nie może odłączać się od grupy larpowej od początku rozgrywki aż do jej zakończenia z wyjątkiem przerw międzylekcyjnych, podczas których gra będzie wstrzymana.
  7. Przed rozpoczęciem Larpów zostanie sporządzona lista graczy, którzy otrzymają przydział do danej rozgrywki (grupy larpowej). Wymagane w niej będą:
    • Imię i nazwisko gracza
    • Klasa
    • Ewentualnie nr telefonu
  8. Jeżeli gracz nie przyjdzie bądź opuści grę w trakcie rozgrywki bez uzasadnienia lub pisemnego usprawiedliwienia (od rodzica) zostanie skreślony z listy uczestników i otrzyma nieobecność nieusprawiedliwioną.
  9. Uczestnikom będzie towarzyszyć Opiekun Larpowy, który ma za zadanie służyć informacją bądź pomocą.
  10. Za wszelkie zniszczenia i kradzież sprzętu szkolnego bądź elementów ekspozycji larpowych odpowiedzialność ponoszą uczniowie i ich rodzice.
  11. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za szkody poniesione przez uczestników na ciele, mieniu i umyśle.
  12. Każdy uczestnik Larpów zobowiązany jest do kulturalnego zachowania i podporządkowania się decyzjom organizatorów.
  13. W przypadku konfliktu pomiędzy uczestnikami Larpów organem rozstrzygającym są Opiekunowie Larpowi oraz Larpmaster (prowadzący grę moderator).
  14. Każdy uczestnik ma prawo zgłosić zastrzeżenia, wnioski i uwagi dotyczące przeprowadzanej imprezy Opiekunom Larpowym i Larpmasterowi.
  15. Uczestnik ma prawo odstąpić od udziału w grze tylko pomiędzy kolejnymi etapami jej trwania po wcześniejszym zgłoszeniu Opiekunowi Larpowemu.
  16. Organizatorzy mają prawo usunąć gracza z listy uczestników z powodu niestosowania się do zasad regulaminu lub niepodporządkowania się decyzjom prowadzących grę.
  17. Organizatorzy zobowiązują się przeprowadzić imprezę w jak najlepszy sposób, zapewnić dobry poziom zabawy i zapewnić właściwy poziom bezpieczeństwa całej gry.