Harmonogram czynności
w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych,
4-letniego liceum ogólnokształcącego i 5-letniego technikum
III Liceum Ogólnokształcącego oraz Technikum nr 1
w Zespole Szkół im. Wł. Szybińskiego w Cieszynie na rok szkolny 2021/2022
Lp. |
Rodzaj czynności |
Termin w postępowaniu rekrutacyjnym |
Termin w postępowaniu uzupełniającym |
1. |
Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły wraz z dokumentami (podpisanego przez co najmniej jednego rodzica/opiekuna prawnego). |
Od 17 maja 2021 r. do 21 czerwca 2021 r. do godz. 15.00 |
Od 3 sierpnia 2021 r. do 5 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00 |
2. |
Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły |
Od 25 czerwca do 14 lipca 2021 r. do godz. 15.00 |
-------------------------- |
3. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną
art. 20t ust 7 ustawy - Przewodniczący komisji rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2, w terminie wyznaczonym przez przewodniczącego, lub może zwrócić się do wójta (burmistrza, prezydenta miasta) właściwego ze względu na miejsce zamieszkania kandydata o potwierdzenie tych okoliczności. Wójt (burmistrz, prezydent miasta) potwierdza te okoliczności w terminie 14 dni. |
Do 14 lipca 2021r. |
Do 5 sierpnia 2021 r. |
4. |
Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną |
Do 21 lipca 2021 r. |
Do 13 sierpnia 2021 r. |
5. |
Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych |
22 lipca 2021 r. |
16 sierpnia 2021 r. . |
6. |
Wydanie skierowania przez szkołę na badania lekarskie kandydatowi do technikum* |
Od 17 maja 2021 r. do 26 lipca 2021 r. |
Od 3 sierpnia 2021 r. do 13 sierpnia 2021 r. |
7. |
Potwierdzenie przez rodzica kandydata lub kandydata pełnoletniego woli przyjęcia, |
Od 23 lipca 2021 r. do 30 lipca 2021 r. do godz. 15.00 |
Od 17 sierpnia 2021 r. do 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00 |
8. |
Podanie do publicznej wiadomości przez |
2 sierpnia 2021 r. do godz. 14.00 |
23 sierpnia 2021 r. do godz. 14.00 |
9. |
Poinformowanie przez dyrektora szkoły kuratora oświaty o liczbie wolnych miejsc w szkole |
2 sierpnia 2021 r. |
23 sierpnia 2021 r. |
10. |
Opublikowanie przez właściwego Kuratora oświaty informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych |
3 sierpnia 2021 r. |
24 sierpnia 2021 r. |
11. |
Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia |
Do 5 sierpnia 2021 r. |
Do 26 sierpnia 2021 r. |
12. |
Sporządzenie przez komisję rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia |
Do 3 dni od dnia wystąpienia o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia |
|
13. |
Wniesienie do dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej |
Do 3 dni od dnia otrzymania uzasadnienia odmowy przyjęcia |
|
14. |
Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej |
Do 3 dni od dnia złożenia odwołania do dyrektora szkoły |
* Szczegółowe informacje dotyczące podmiotu wykonującego badania, harmonogramu i organizacji badań zostaną przekazane kandydatom w późniejszym terminie
** W przypadku braku możliwości przedłożenia odpowiednio zaświadczenia lub orzeczenia, rodzic kandydata lub kandydat pełnoletni informuje o tym dyrektora szkoły w terminie do 30 lipca 2021 r. do godz. 15.00 w postępowaniu rekrutacyjnym albo do 20 sierpnia 2021 r. do godz. 15.00 w postępowaniu uzupełniającym, wskazując na przyczynę niedotrzymania terminu. Informację składa się w postaci papierowej lub elektronicznej. Zaświadczenie lub orzeczenie składa się dyrektorowi szkoły, do której uczeń został przyjęty, nie później niż do dnia 24 września 2021 r.